Fingood awareness campaign

Fintechový startup FinGood poskytuje platformu, kde mohou lidé investovat do zajištěných úvěrů na projekty českých firem s předem známým výnosem. FinGood po první fázi business úspěchu potřebuje budovat značku, známost a důvěryhodnost v lehkém humorném duchu. Proto jsme vytvořili komunikační koncept I Fin Gooood, ta dy da dy da. Chytrá investice pro každého. Koncept spojuje FinGood s pozitivními emocemi z toho, že je o moje investiční peníze dobře postaráno. Koncept komunikujeme sponzorským spotem, digitální kampani, SoMe.

Ondřej Gottwald

CEO
Na reklamě mě už 25 let baví, že den začne třeba kočičími pamlsky, v poledne vymýšlíme strategii na minerálku a večer skončíme whiskey a zubní pastou s tatarkou. A také, když klientovi pomůžeme v rychlé orientaci v terénu trhu a najdeme opravdové transformační řešení.